Vull ser com tu!!!
Alumnat amb dificultats de regulació del comportament
Alumnat amb dificultats de regulació del comportament
Aquí teniu el recull dels treballs sobre la vostra experiència amb alumnat amb dificultat de regulació de la conducta. Felicitats per la vostra feina feta amb molta cura i encert!
- Escola Jaume Balmes
- Escola Mare de Déu del Carme
- Escola del Parc
- Escola Pompeu Fabra
- Escola H.J.Tarradellas
- Escola Jacint Verdaguer
- Institut-Escola del Prat
Què cal fer?
- Els participants formen tres grups. Cada un d'ells elabora la part corresponent a una etapa o cicle (EI+CI, CM+CS, ESO)
- Cada coordinadora de la formació fa de referent de cada grup (aclariment de dubtes, seguiment, assessorament puntual...)
- Fase 1: Definició de la informació que es necessita un cop es presenta el cas:
- Actuacions que es necessiten
- Instruments
- Fase 2: Planificació d'estratègies
- A la sessió 3 (06/02/2012) cal tenir el contingut de la fase 1 enllestida o força embastada
- A la sessió 4 (08/05/2012) cal tenir un esborrany del contingut de la fase 2
- Data límit per a lliurar el treball: 28/05/2012
- Composició dels grups de treball
- Exemple model protocol d'actuació amb alumnat amb dificultats control de conducta
Ja veieu que se'ns gira feina, però aprendre a veure ... i viure aquests alumnes amb una nova mirada, ens sembla que s'ho val!!!
Xerrada-col.loqui "Emocions i aprenentatge"
Preparació
Aquesta sessió, a més, ens agradaria que fos també un espai on tots plegats en companyia de l'Adela, puguéssim compartir idees, dubtes i neguits.
I després ...
Esperem que la xerrada us hagi agradat i estat útil!
A més, aprofitem per donar les gràcies a l'Adela pel seu interès, disposició i generorsitat! I sobretot per haver-nos aportat el seu gra de sorra en el camí cap al coneixement que poc a poc i entre tots i totes anem construint.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada